Відкрити меню

Публічна оферта

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказом директора 
ТОВ «ФК «ПЛАТІЖНИЙ ЦЕНТР» 
№ 17-06/20-01 від 17.06.2020р.(в редакції наказу № 06-09/21-01 від 06.09.2021р.) 

Публічна оферта щодо отримання за заставну вартість та користування пасажирами міського пасажирського транспорту загального користування м. Харкова електронними квитками автоматизованої системи обліку оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування м. Харкова

1. Основні терміни та визначення

Електронний квиток - проїзний документ встановленої форми, який після реєстрації в Системі дає право пасажиру на одержання транспортних.

Система «Електронний квиток» (Система) - автоматизована система обліку оплати проїзду в пасажирському транспорті загального користування м. Харкова - програмно-технічний комплекс, призначений для здійснення обліку наданих транспортних послуг за допомогою електронного квитка.

Оператор (Інвестор) - (Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Платіжний центр») - переможець інвестиційного конкурсу, з яким згідно із чинним законодавством України укладено інвестиційний договір.

Перевізники - комунальне підприємство «Харківський метрополітен», комунальне підприємство «Тролейбусне депо № 2», комунальне підприємство «Тролейбусне депо № 3», комунальне підприємство «Салтівське трамвайне депо», комунальне підприємство «Жовтневе трамвайне депо», автопідприємства усіх форм власності, з якими укладено договори на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Харкові, на підставі рішення конкурсного комітету з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.

Пасажир - будь-яка фізична особа, яка користується послугами транспортного засобу, перебуваючи в ньому, але не бере участь у керуванні ним.

Уповноважена особа (комунальне підприємство «Харківпасс») - юридична особа, яку згідно з рішеннями Харківської міської ради уповноважено здійснювати відповідно до вимог чинного законодавства заходи, пов’язані зі справлянням плати за транспортні послуги за перевезення в міському пасажирському транспорті загального користування м. Харкова, а також усі необхідні дії, спрямовані на забезпечення виготовлення та розповсюдження електронних квитків, справляння плати за проїзд, розподіл та перерахування коштів плати за проїзд перевізникам з використанням системи «Електронний квиток».

Тариф - вартісна величина плати за разовий проїзд одного пасажира або перевезення одного місця багажу у пасажирському транспорті загального користування м. Харкова.

Зареєстрований засіб проїзду - електронний квиток, у тому числі пільговий електронний квиток, який після реєстрації в Системі надає пасажиру право проїзду, у тому числі пільгового, на пасажирському транспорті загального користування м. Харкова.

Термінал самообслуговування, програмно-технічний комплекс самообслуговування (далі - ПТКС) - пристрій, що дає змогу пасажиру здійснювати операції з ініціювання переказу коштів, а також виконувати інші операції відповідно до його функціональних можливостей.

2. Правила одержання за заставну вартість та користування електронним квитком

Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Оферті умов і внесення до ПТКС коштів, фізична особа, яка провадить акцепт цієї Оферти, отримує за заставну вартість електронний квиток.

Для оплати проїзду у пасажирському транспорті загального користування м. Харкова функціонує єдиний електронний квиток.

Отримати за заставну вартість та/або поповнити електронний квиток пасажири мають можливість через термінали самообслуговування системи «Електронний квиток», які встановлені на зупинках пасажирського транспорту загального користування м. Харкова, у вестибюлях станцій Харківського метрополітену та у підземних пішохідних переходах біля станцій Харківського метрополітену.

Пасажирський транспорт загального користування м. Харкова обладнано валідаторами – спеціальними зчитувальними пристроями, які розташовані біля дверей всередині салонів пасажирського транспорту загального користування м. Харкова (трамвай, тролейбус, автобус) або на турнікетах станцій метрополітену.

Пасажир отримує право проїзду у пасажирському транспорті загального користування м. Харкова після реєстрації електронного квитка в Системі за допомогою валідатора.

Після реєстрації проїзду в Системі, з електронного квитка здійснюється списання коштів в розмірі тарифів на проїзд, у пасажирському транспорті загального користування м. Харкова, встановлених Харківською міською радою.

Реєстраційні дії пасажирів повинні вчинятися пасажирами самостійно, за власною ініціативою, негайно після входу до транспортного засобу або перед проходом через турнікет метрополітену.

При невдалих спробах реєстрації проїзду пасажир має право звернутися до сервісного центру Оператора для врегулювання ситуації, який знаходиться за адресою: м. Харків, станція метро «Історичний музей», вестибюль.

При проведенні реєстраційних дій забороняється застосування фізичного впливу на обладнання Системи, а також будь-які дії, що можуть призвести до пошкодження обладнання Системи.

Реєстрація проїзду включає перевезення пасажира і ручної поклажі. У випадку, якщо пасажир бажає провезти у транспортному засобі багаж, розмірами та вагою встановленою Перевізником, пасажир повинен здійснити подвійну реєстрацію проїзду.

Електронний квиток є носієм передплачених транспортних послуг. Електронний квиток як носій передплачених транспортних послуг надається Оператором пасажиру на умовах, коли пасажир вносить заставну вартість електронного квитка та має можливість повернути його на умовах та у строк визначений Оператором, отримавши заставні кошти назад.

Заставна вартість електронного квитка становить 36 гривень. Заставна вартість електронного квитка визначена Оператором з урахуванням витрат на підтримку програмного забезпечення, яке відповідає за функціонування електронного квитка, логістику, зберігання, та передачу в користування електронних квитків, резервний фонд, обмінний фонд. Заставна вартість вноситься до ПТКС одноразово.

Повернення заставної вартості електронного квитка здійснюється виключно в безготівковій формі на банківський рахунок пасажира.

Для повернення заставної вартості електронного квитка пасажир повинен звернутись до сервісного центру Оператора, який знаходиться за адресою: м. Харків, станція метро «Історичний музей», вестибюль, у робочий час для повернення заставної вартості електронних квитків, заповнивши заяву встановленої форми, протягом 95 календарних днів з дати отримання електронного квитка. Після закінчення вказаного терміну пасажир втрачає право на повернення заставної вартості електронного квитка.

До заяви додається оригінал чеку відповідного терміналу самообслуговування, який підтверджує отримання такого електронного квитка, номер банківського рахунку для повернення заставної вартості електронного квитка. Електронний квиток повинен бути у такому ж стані, у якому він був отриманий пасажиром від Оператора.

Заставна вартість електронного квитка не підлягає поверненню, у випадках:
- відмови пасажира заповнити заяву встановленої форми;
- відсутності чеку відповідного терміналу самообслуговування, який підтверджує отримання такого електронного квитка;
- відмови пасажира надати номер свого банківського рахунку для повернення заставної вартості електронного квитка;
- зміни дизайну та зовнішнього виду електронного квитка;
- якщо електронний квиток не придатний для подальшого використання (пошкоджений, деформований);
- при наявних механічних пошкодженнях електронного квитка;
- при пошкодженнях від впливу активних хімічних та/або органічних речовин електронного квитка;
- при ознаках пошкоджень від дії екстремально високих та/або низьких температур електронного квитка;
- при ознаках пошкоджень від електромагнітного випромінювання.

Вартість передплаченого проїзду (передплачених транспортних послуг), що містяться на електронному квитку поверненню не підлягають.

Послугу з переказу коштів отримувачам за оплату заставної вартості електронних квитків та за поповнення електронних квитків (вартість передплаченого проїзду) надає ТОВ «Свіфт Гарант».

З більш детальною інформацією стосовно впровадження та функціонування системи «Електронний квиток» можна ознайомитись в положеннях, визначених:

- Правилами впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова, затверджені рішенням 14 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.09.2017 р. № 787/17 (зі змінами та доповненнями);

- Порядком функціонування системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі) та на автобусних маршрутах загального користування м. Харкова, затверджені рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 28.08.2019 р. № 653 (зі змінами та доповненнями);

- Правилами впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в пасажирському автомобільному транспорті загального користування в місті Харкові, затверджені рішенням 6 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 14.07.2021 № 190/21.

Контакти

Телефон підтримки
0 800 505-685
0 800 505-685
Електронна пошта
info@eticket.kh.ua
Адреса сервісного центру
Метро «Історичний музей, вестибюль 1»
Графік роботи
пн-пт
09:00-18:00
сб-вс
вихідні
Канали зв’язку
Лишилися питання? Відповідь Є!
Напишіть нам, ми допоможемо
Написати нам
Політика конфіденційностіПублічна оферта