Куди йдуть твої гроші після поповнення електронного квитка Е-ticket?
Щоб оплачувати проїзд у харківському міському транспорті без черг та розмінювання грошей, ти рано чи пізно вирішиш купити картку Е-ticket.
Де придбати електронний квиток E-ticket?
Він продається в терміналах самообслуговування, розташованих у переходах та у вестибюлях станцій метро, на зупинках трамваїв, тролейбусів та автобусів.
Для того щоб купити картку E-ticket, слід внести до термінала самообслуговування 36 грн. Якщо точної суми немає — можна внести купюру більшого номіналу і, дотримуючись інструкції на екрані, зарахувати решту на придбаний електронний квиток E-ticket.
Поповнювати E-ticket в Харкові також можна у цих терміналах самообслуговування.
Але що потім відбувається з твоїми грошима, які ти сплачуєш під час поповнення картки E-ticket? Дізнайся вже зараз!
- Ти вставляєш картку E-ticket до термінала, вносиш кошти — картка моментально автоматично поповнюється. Одразу після поповнення ти можеш оплачувати проїзд у міському транспорті, використовуючи валідатори.
- Термінал, до якого тобою були внесені кошти, з часом інкасується банком. Касир банку ретельно перераховує гроші та відправляє їх на рахунок комунального підприємства КП Харківпасс.
- Це підприємство розподіляє кошти між транспортними депо та метрополітеном.
- Саме з цих грошей працівники міського транспорту вчасно отримують свою заробітну плату, а для тебе підтримується комфортний стан вагонів метро, трамваїв, тролейбусів та автобусів! А ще ці кошти використовуються для оновлення рухомого складу транспорту.
Весь цей процес контролюється спеціальними державними органами.
Якщо в тебе виникнуть питання чи складнощі стосовно оплати проїзду у міському транспорті, у нас спеціально існує "Е-ticket Гаряча лінія". Телефонуй за номером 0 800 505 685, щоб розв'язати свою проблему чи отримати відповідь на своє запитання.
E-ticket Є! прозорою системою оплати проізду. Тому ти можеш бути впевненим, що кожна копійка використовується для покращення роботи міського транспорту та твого комфорту.