Відкрити меню

Куди йдуть твої гроші після поповнення електронного квитка Е-ticket?

Новини
February 23, 2022

Щоб оплачувати проїзд у харківському міському транспорті без черг та розмінювання грошей, ти рано чи пізно вирішиш купити картку Е-ticket.

Де придбати електронний квиток E-ticket?
Він продається в терміналах самообслуговування, розташованих у переходах та у вестибюлях станцій метро, на зупинках трамваїв, тролейбусів та автобусів.

Для того щоб купити картку E-ticket, слід внести до термінала самообслуговування 36 грн. Якщо точної суми немає — можна внести купюру більшого номіналу і, дотримуючись інструкції на екрані, зарахувати решту на придбаний електронний квиток E-ticket.
Поповнювати E-ticket в Харкові також можна у цих терміналах самообслуговування.

Але що потім відбувається з твоїми грошима, які ти сплачуєш під час поповнення картки E-ticket? Дізнайся вже зараз!

  • Ти вставляєш картку E-ticket до термінала, вносиш кошти — картка моментально автоматично поповнюється. Одразу після поповнення ти можеш оплачувати проїзд у міському транспорті, використовуючи валідатори.
  • Термінал, до якого тобою були внесені кошти, з часом інкасується банком. Касир банку ретельно перераховує гроші та відправляє їх на рахунок комунального підприємства КП Харківпасс.
  • Це підприємство розподіляє кошти між транспортними депо та метрополітеном.
  • Саме з цих грошей працівники міського транспорту вчасно отримують свою заробітну плату, а для тебе підтримується комфортний стан вагонів метро, трамваїв, тролейбусів та автобусів! А ще ці кошти використовуються для оновлення рухомого складу транспорту.

Весь цей процес контролюється спеціальними державними органами.

Якщо в тебе виникнуть питання чи складнощі стосовно оплати проїзду у міському транспорті, у нас спеціально існує "Е-ticket Гаряча лінія". Телефонуй за номером 0 800 505 685, щоб розв'язати свою проблему чи отримати відповідь на своє запитання.

E-ticket Є! прозорою системою оплати проізду. Тому ти можеш бути впевненим, що кожна копійка використовується для покращення роботи міського транспорту та твого комфорту.

Контакти

Телефон підтримки
0 800 505-685
0 800 505-685
Електронна пошта
info@eticket.kh.ua
Адреса сервісного центру
Метро «Історичний музей, вестибюль 1»
Графік роботи
пн-пт
09:00-18:00
сб-вс
вихідні
Канали зв’язку
Лишилися питання? Відповідь Є!
Напишіть нам, ми допоможемо
Написати нам
Політика конфіденційностіПублічна оферта